stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, November 25, 2011

senyum :)

assalamualaikum reader.
diharap semua dalam keadaan sihat-sihat sahaja ! saya disini nak cerita pasal SENYUMAN ITU ADALAH SATU SEDEKAH ! tak begitu reader semua ? dihari yang indah iaitu hari jumaat ! saya nak wish hope semua dalam keadaan gembira dan lontarkan senyuman itu, walaupun kita mempunyai masalah yang sangat besar seperti masalah negara ! apa-apa pun, semua kena senyum bila baca post saya ini.


antara gambar yang terpilih untuk hari ini, haha ! 
senyuman kambing ke apa aku nie. hahaha ! disebabkan aku nie suke warna purple,
 jadi hari ini sesaja pakai tudung and inner purple ! (!)(!)


gambar bersama hanim a.k.a macek aku ! tapi kami sebaya, cuma pangkat maceklah, sebab aku adalah anak buah dia. hehe ! sweet je, anak buah dan macek sebaya. aku pun ada anak buah yang sebaya. tak kisah pun ! janji saudara itu hormat kita dan sering faham kita.


gambar bersama riena ! kawan sekolah menengah perempuan kapar sesama. dan kami sepractical sesama, cuma tempat kolej komuniti kitaorang sahaja yang lain, riena di kolej komuniti masjid tanah, melaka.

2 comments:

sYiRa LoKMaN said...

alahaiii...comel nye kaka ^_^

Azila Aini said...

haha. tq ! comel ke ? kamu pon comel