stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, November 16, 2011

tomorrow ? 17/11/2011 ?


assalamualaikum, 
syukur alhamdulillah pertama sekali aku nak cakap ! harap semua yang tengah membaca blog aku nie, semua sihat-sihat aje lah ye, kalau sakit-sakit badan tu, pegi main guling-guling tepi jalan ok ! jangan tengah-tengah tau. tu cari nahas. hahaha !

apa pun, aku nak cerita kenapa dengan esok yang bertarikh 17/11/2011 ? genap aku 20tahun 1bulan ke ? haha ! omg ! tidaklah, mesti ada yang tertanya kan. aku taknak lah ceritakan, kang esok punye cerita sudah tak gempak kan. biarlah semua tertanya-tanya, dan hari esok aku merasa gembira, disebabkan aku sudah bersamanya selama 2tahun. dari 18/11/2009 dan berakhir 17/11/2011. sweet sangat tarikh tu. rasa macam tidak percaya je sebab sudah 2tahun rupanya.


tadi sambil nak buat surat cuti untuk esok, sambil-sambil tulis kat kertas A4, then snap sambil syok sendiri dengan camre blackberry nie. haha ! walaupun cmre tidak seperti nikon aku, tapi senang nak syok sendiri, sebab kecik kan. haha :) cuma blackberry aku nie aku telinga. aku geram, aku gigit la telinge die. haha, mengelikan je aku nie. ahaks.

alamak ! lari ceritalah pulak. bukan aku nak cerita pasal blackberry aku nie. haha ! esok aku ambil cuti sehari sebab nak selesaikan hal 17/11/2011 ini. jadi, terpaksalah bercuti kan. sebab first time nak melaksanakannya. huh, ape lah agaknye kan ? siapa yang tahu tuuu, memang ANDA SUPERB lah, hehe ! *bangga tak ?* huh. ada yang cakap sekejap buat benda nie, tapi aku pun tak boleh nak cakap ape lah kan, jadi aku mintaklah offday untuk esok. 

tadi dalam pukul 8.30pm kot, bos technical aku tanya, esok lama ke ? aku tidak boleh janji, kalau siap awal, and ingin bantuan, aku masuklah kerja. kalau tiada pape, aku nak terus teman mak aku pergi bank. tu jela ! esok selesaikan semua apa yang boleh diselesaikan.insyallah.


ewah-ewah ! tu diaaa, gambar pasport cik zila yang sudah genap 20tahun 1bulan. haha, muke aku super white. haha, sebab aku saje nak white kan. tak suke ? ala, suka-suka lah ek. hehe, gambar aku snap nie guna blackberry ! sebab malas nak kuarkan nikon. haha, cuci empat keping je ! kang banyak-banyak kang, habis satu bilik aku lekat muke 20tahun aku nie. hekhek :D

kepada semua pembaca blog saya sehingga kini, saya nak wish thanks for support my blog yang tidak seberapa ini. harap semua ikhlas singgah ke blog saya ini ye. kbai.