stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, November 01, 2011

welcome november 2011 :)

assalamualaikum kepada semua yang sudi membaca AL-KISAH cik zila yang kononnya beraura-aura itu, hehe ! apa-apa pun, kita chill okey. ada sifat marah ke, iri hati ke, dengki ke or whateverlah kan, hope dapat diselesaikan sebulan datangnya tahun 2012, insyallah ! ajal maut semua ditangan tuhan, jadi memaafan sesama islam ataupun sesama warga ! kita hidup 1negara 1negeri  1bumi. jadi, bukakanlah hati-hati anda semuanya itu.

adooi, ape sudah aku merapu tetiba nie ? haha ! kang aku cakap macam nie, ada yang kata blog aku suci sangat pulak. ahaks, tak secuci kain kapan ye kekawan semua, blog aku ! ikut suka hati aku ye, anda ade blog ? korang hentam jerla ape korang nak tulis kan kan ? kan ACC sendiri-sendiri, tak gitu ceritanya ? hahahaha



stop cerita di atas, haha ! aku nak cerita pasal bulan NOVEMBER nie haaa, mai mai baca sini. haha ! aku nak cerita apa yang wajib tersenarai di bulan NOVEMBER ini ye, amboooi, mesti ingat aku nak tunang kan kan ? haha ! gempak jeeee. agaga, aku belum nak tunanglah, duit dalam mulut harimau ada 10ringgt je. mana boleh kahwin. haahha. apa-apa aje lah kan, okok.

benda yang aku nak share nie, adalah benda yang kene mengena dengan keliling aku dan diri aku, eceh eceh ! macam plek je ayat aku kan ? haha, whatever. korang layan jerla ape aku nak share nie ek. grrrr. firstly, pada  17NOVEMBER2011, ialah tarikh penting aku. agaga, why and why ? tamatnya aku berlasen 'P' ini, waaaa. macam meriah bunyinya, apa-apa pun, alhamdulillah, sudah 2tahun rupanya aku bersama lasen 'P' ini. syukur! kena amik gambar paspost lah bila free kang, nak letak dalam lasen kereta PENUH aku, haha ! bangga pulak aku nie.

secondly, pada 24NOVEMBER2011. adalah tamat roadtax kenderaan empat tayar itu ! dan lastly, ialah 27NOVEMBER2011, adalah tarikh genapnya kereta aku atau nama manjanya, scandle :) sweet* sudah genap setahun bersama ku. auhsss, sayang kau kancil. saya ada belikan something untuk awak. 27november saya anta bawak dan hias awak ok :)

No comments: