stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, December 02, 2011

1 december


assalamualaikum reader,
about 1DECEMBER ? hehe, tiada apa-apa cuma seronok sangat tarikh ini. sebab tarikh ini telah ketemukan diri aku bersama bear kecil ini :) so sweet, my beg sudah dapat new friend, iaitu bear tecik.

taknak cerita panjang sangat, cuma nak share sedikit sahaja ini. bear tecik nie ada orang baling dekat aku, haha ! baling dengan tanpa niat. haha, macam mana tu ? mungkin ada cerita sebenarnya disitu. apa-apa pun terima kasih tuan yang baling bear tecik nie dekat aku. aku dapat bear tecik nie then terus sangkut dekat beg jentik-jentik aku nie. walaupun bear ini tecik, tapi banyak jalan cerita dia. 

itu sahaja nak share ! loveyou :)
nanti jumpa lagi.....! nice to meet you.

No comments: