stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, December 29, 2011

bengkel nagaura


assalamualaikum. hai hai blogger ! entry hari ini adalah "Bengkel Nagaura" wahh ! bunyi macam aku bukak kedai "bengkel kereta" aje kan ? hebat pulak aku nak repair kereta besar-besar tu kan kan. haha ! siapa yang tahu peralatan diatas tu. faham-fahamlah kan aku bukak bengkel ape kan kan. chill.

dengan tiada benda aku buat, jadi aku buat kerja mendatang faedah dan keuntungan untuk diri aku sendiri. dengan ape yang aku belajar, jadi aku ingin mencube membuat sendiri. memang 100% banyak resiko kalau kita ingin membuat bisnes. jadi aku buat bisnes kecil-kecil sambil tolong kawan-kawan yang mengenali aku dan berdekatan dengan rumah aku nie. 

syukur alhamdulillah, banyak perasaan aku tetiba kalau aku bukak bisnes macam nie. hehe ! insyallah aku akan menolong kekawan aku yang memerlukan khidmat aku. boleh menghubungi aku di facebook ataupu sesiapa tahu no aku, boleh call terus. terima kasih.

No comments: