stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, December 16, 2011

choki-choki


assalamualaikum reader ! hai hai hello.
gambar di atas adalah pembuka cerita aku di post ini. apa-apa pun choki-choki so sweet. aku gile kat choki-choki nie kot. dari aku tecik sampai aku da nak tua nie. haha ! bukan budak tecik aje ok makan choki-choki nie. orang da beranak pinak pon boleh makan. ingat zaman tecik-tecik kan. haha sweet, makan choki-choki atas pokok. wow, *tipu kot* sebab aku da lupa time tecik aku macam mana.

jadi, aku nak update ape yang aku ingat dengan choki-choki nie jerla yeee kawan-kawan semua. tadi aku gie petronas jeram then aku ternampak choki-choki nie. macam sedap, then termenung ! sebab tetiba aku teringat member kelas aku yang berenam tu. ahaks, tersenyum bila tengok choki-choki nie. jadi aku pun beli la. makan-makan tengok luar ! asyik teringat kawan-kawan aku nie.

kepada cik ziera, cik anim, cik fieza, cik ayu dan cik zatie ! rindu korang gila-gila weh. nanti bukak kolej kita beli choki-choki sesama then makan sesama ok. sayang korang weh ! rindu aku nak berloye buruk dengan korang, usik-usik, makan sesama. ausssh ! kangen weeh. dan rindu juga dengan kawan kelas semua. aku rindu satu kelas. makan satu kelas, gelak makin setan. haha :)




gambar di atas ini lah kawan-kawan comel saya ! rindu kalian weeh. dan kawan-kawan kelas semua. rindu nak masuk kelas, buat amali sesama. tiori  copy paste satu kelas. haha, terbaik weeh. itu sahaja yang aku nak share, terima kasih sudi membaca :)

6 comments:

Raja Rabiatul Adawiyah said...

akak paling kechik dalam gambar tuh ^^ . huhuhu

Azila Aini said...

sbb akak mmng tecik. haha :D

Raja Rabiatul Adawiyah said...

untunglah kechikkk >.< , huhuh

Azila Aini said...

untung le :) haha ! nak tukar badan ke ? haha

Raja Rabiatul Adawiyah said...

hahahah , taknak laaa =p

Azila Aini said...

knpe ? haha