stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, December 18, 2011

kenduri & kenduri

assalamualaikum reader, walaweeeeh ! hari nie memang habis tenaga dekat majlis kenduri kahwin saudara mara, tak apa. bukan selalu habiskan tenaga nie dekat rumah saudara mara kenduri kan. sebab nanti rumah aku nie pon bakal kenduri juga. wowowowow ! tak sabar rasa rumah nie nak buat kenduri, sudah 9tahun kot rumah nie tak ada kenduri kahwin. hehe, jadi, insyallah akan ada. siapakah yang bakal kahwin tu ? jeng jeng. buarlah persoalan dikepala masing-masing ok.


cerita seterusnya, hari ahad memang banyak kenduri kendara kan. hehe walau apa-apa pun syukur alhamdulillah semua kenduri kendara aku tu dapat hadir, tapi paling lama kami sekeluarga tunggu di rumah saudara belah abah di taman sri kerayong. sebab merewang  kan dari semalam. huh. lepas tu dalam pukul 2pm terus gerak balik rumah. rehat sebentar dan terus gerak kenduri seterusnya di pasir panjang, sekinchan. belah mak aku pulak. disebabkan kenduri sudah habis. haha ! tpi cool jerla. makanan ade lagi. bedal jerlah dulu. hehe.

selesai semua kenduri terus pergi jalan-jalan dekat sungai besar dan dapat ketemu si cantik manis, iaitu cik zira dan cik fiza ! gila rindu weeeh. then mak aku tinggalkan aku bersama beliau. minum-minum kejap. sambil tanya khabar berita aku sekarang. hihi, tapi memang banyak gelak lah. gila rindu kat dieorang, lagi 3orang lagi tak ada. kalau ade. memang kedai tu. kami punya. haha. ops ! 

itu sahaja cerita aku pada hari ahad ini. kepenatan masih ada, tidur pun tidak mencukupi lagi. arghh ! esok aktiviti date with bonda :) hehe









p/s: bedal durian, hehe ! selagi kepala ok. jalan je. haha :))

6 comments:

Raja Rabiatul Adawiyah said...

nak durian gak ^^

Azila Aini said...

nak ? meyhlah datang rumah :D

fazzlim said...

sdp nye dpt mkn durian...
pos dkt fazz durian lh??
hehhehe:p

Azila Aini said...

post ? basi kang. datang sni :D

Noraim said...

entah2 zila yg nak kwen nanti. hehe.

Azila Aini said...

haha ! omg. tak mungkin zila. haha