stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, December 05, 2011

last week practical (-_-)

assalamualaikum reader, 
tajuk besar di atas ! "MINGGU TERAKHIR LATIHAN INDUSTRI". apa-apa pun, minggu ini adalah minggu terakhir aku bersama syarikat jrc-pro technology sdn bhd. tempat aku banyak belajar mengenali apa itu komputer dan sokongan. alhamdulillah ! 

saat-saat menghitung hari jam dan saat bersama semua warga jrc-pro ! bila sudah sampai masanya, sedih pulak nak tinggal jrc-pro ! tapi aku akan ingat jasa jrc-pro bersama aku. sebab disitulah aku mengenali kos aku sendiri. terima kasih kepada semua warga jrc-pro. 

dalam masa yang sedia ada ini, akan ku gunakan dengan sebaik mungkin. insyallah ! sedih kalau kenang kot. tapi sudah masanya aku berakhir kan. tapi sekarang tengah renungkan bersama buku laporan serta draf !

habiskan masa bersama jrc-pro :)


No comments: