stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, December 26, 2011

outing with Incik KA

assalamualaikum reader ! hari ini hari aku bersama diri aku, waaah ? apakah ! mestilah time to photoshoot, hari ini aku menjadi talent pulak, asyik amek gambar orang sahaja, meyh shoot gambar aku pulak. haha, dan aku outing bersama "INCIK KA" di TAMAN TASIK PERDANA,KUALA LUMPUR. dan dimake upkan oleh "Siti Azryen" iaitu mysister ! 

apa-apa pun ! hari ini aku shoot macam budak sekolah pun ade juga. sebab FULL COLOUR gitu yaaa. terima kasih INCIK KA sebab shoot saya pada hari ini. gambar semua terbaik ok. 




nak tengok gambar yang lain ? mari tengok next picture di facebook saya :) ayooh !

4 comments:

aizadalias said...

bergamboo je keje budak ni yeee?haha

Azila Aini said...

hehe ! bosan, so so dan so ! ini lah bila sudah bosan. comel tak saya ? mcam budak 12tahun tak ? hahhaa

Syafi said...

makcik comel ^^

Azila Aini said...

aunty laa !