stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, December 06, 2011

rangka pendrive zila :)


assalamualaikum reader !
selamat dan selamat kepada semua warga blogger, diharap semua warga blogger dalam keadaan sihat dan walafiat ye, dihari yang gelap ini. haha ! semestinya malam kan aku menaip kan ? alahai, itu pun mau plek. apa-apa pun hari ini nak share satu barang kesayangan aku yang boleh aku masuk muzium kotak dalam bilik aku nie, tetapi yeee ! barang ini telah hidupkan penjalanan aku sepanjang aku di gelar pelajar kolej dan pelajar latihan industri di sebuah salah satu syarikat di shah alam ini.

berbalik kepada barang kesayangan aku ini, iaitu si corot ! haha, apa lah nama binatang aku kasi nie. si corot a.k.a si tikus ! sweet kan ? haha, tapi best apa translate ke jawa. nampak lah kita anak jawa. kan kan, hidup jawa. agagaga ! sampai satu office berjangkit cakap jawa. apakan daya, budak practical kali nie semua jawa. so, semua anak jawa lah. hehehe !

haha, berbalik tajuk besar diatas, apelah aku nie. suka selit-selit cerita nie. haish, si corot adalah nama timbangan kepada pendrive aku nie. nampak menawan masa dapat nie, sudah lama-lama, si corot sudah bertukar nama kepada si rangka. hihi, lagi smart nama dia. sebab nama si rangka. si rangka nie da berapa kali aku format dia, sebab masuk virus je ! berkuman je dalam pendrive nie. sabo jo ler aku nie. 

tapi dalam pendrive nie penuh barang kerja practical aku sahaja ! jadi, si rangka kena wajib berada dalam beg cik zila nie ! harus dan seharusnya. cik zila akan menjaga si rangka sebaik mungkin. insyallah, selagi cik zila sayangkan si rangka ok. haha, *ngok*



p/s: sesiapa yang berminat dengan barang cik zila ini, boleh PM cik zila, satu terawal sahaja akan terpilih. haha :D

No comments: