stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, December 25, 2011

REUNION PLKN kali-3


assalamualaikum, permbuka cerita saya pada hari ini bersama rakan-rakan ex-plkn desa rimba, kuala kangsa. perak. kumpulan 2 siri6/2009 ! yang telah membuat reunion untuk kali ke tiga. alhamdulillah ! syukur, yang dan dibuat di mid valley ! yang hadir sangat-sangat dihargai oke. terima kasih.

aku pun dengan sudah set date today ! untuk kosongkan ruang untuk aku kuar ke mid untuk reunion  ! perjalanan aku dari klang ke mid valley adalah menaiki train klang. walau apa-apa pun, sudah lama tidak naik train, jadi macam sasau seseorang ! sebab aku pegi seseorang. serius benda nie paling kelakar dalam hidup aku kot. sebab aku dari train sampai mid valley, diam tanpa bersuara ! haha. sebab aku tak ada kawan nak bercakap dan gelak sesama dengan aku. masuk mid valley aku terus jadi orang hilang akal. sebab datang bapak awal kan. chill jerla ! sampai aku buntu seseorang sebab bttry hp aku sudah habis ! terus aku menjadi ayam jugaklah. haha

aku tunggu depan bowling, sampai kawan-kawan aku sampai ! nasib baik dieorang sampai sebelum aku jadi gile kat mid tu. hahah ! dieorang sampai, barulah muke aku comel sikit. sebab senyum dan cakap sahaja. gelak macam tak gelak setahun. haha ! "sesiapa nampak aku tadi kat mid, sorry ! muke orang gile memang sombong" haha, sorry ek ! lain kali tegur ye kalau nampak saya. akan dapat FREE senyuman dan teguran. insyallah.

"aktiviti pertama kami bertujuh, see no ?" haha !

"fokus untuk masuk longkang ok"

"cik ain dan encik wira"

"cik kecik dan cik yat"

"hero yang macohh"

"heroin yang comel"

"syafiq, wira, yat dan ain"

"chik, wira, aja, shafiq, haziq dan yat:|"

"tersenarai pada reunion kali ketiga"

"body guard cik zila"

"ain, shafiq dan haziq"

"ok ! gambar nie memang style gila, sebab aku nampak kepala sahaja"

"terbaik ! semua nak kejar bintang"

"time to fly"

"with cik ain"

"with cik yat"

"with AWAN NANO, haha ! encik haziq"


ini sahaja gambar yang diupload :) hope akan ada reunion kali ke 4 tahun depan. insyallah !

No comments: