stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, December 08, 2011

sehari terakhir bersama jrc-pro


assalamualaikum reader ! hai hai hellooooooooooooo,
hari ini adalah hari kedua terakhir aku dan teman-teman aku berpractical di sebuah syarikat iaitu di jrc-pro technology sdn bhd. yang terletak di seksyen7,shah alam. yang telah memberi kami khidmat selama 21minggu. apa-apa pun, hari ini aku nak cerita apa yang terjadi pada saat-saat last kami di situ.

hari kedua akhir ini, aku sempat pasang 16pc di ciast,seksyen19 shah alam. syukur alhamdulillah siap dalam tempoh 3jam lebih. aku bersama hanim dan abang office.

firstly, aku nak wish thank you so much kepada kakak tempat aku practical ini, dia macam kerani dekat syarikat nie la, senang cerita ye kan. tiada dia, tersangkut juga kerja dalam syarikat nie. sebab kakak nie yang selalu selesaikan hal-hal syarikat. kakak nie superdiam. hehe :D *tapi comel* die pendiam tapi muka agak garang sedikit la. tetapi dia peramah ok. tak kenal die, memanglah cakap die sombong. tapi die ok, dan best !  suke buat hal sendiri. hehe, dan dia peminat drama korea. 

nama dia adalah, kak munirah ! telah memberi kami hadiah. sangat terharu sebab dia ingat juga kami, yang kami akan berhenti khidmat di situ pada hari esok. tapi die kasi hadiah hari ini. sangat terharu ! terima kasih kak munirah. hope lepas nie kita boleh selepak sesama. hehe.



p/s; menanti hari akhir pada esok hari, iaitu jumaat 09/12/2011. tamatnya aku berprctical. alhamdulillah selesai juga practical aku selama 5bulan lebih. 

No comments: