stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, December 24, 2011

sejenak bersama mak andam (:


assalamualaikum reader ! gambar utama aku adalah, gambar aku ok. masih kenal wajah cik zila kita nie ? haha ! ok, muka tak make up, sebab malas. hehe ! mood malas aku akan sentiasa ada, kecuali ada tukang make up yang tacap muka aku nie. nak tengok muke aku make up, kene tunggu aku ade photoshoot lah. baru lah aku make up dan comel-comel posing. but aku memang seorang yang keras nak posing. haha 

berbalik kepada cerita "sejenak bersama mak andam" wahh ! tajuk entry nak up sahaja aku nie. apa-apa pun, aku bersama mak andam, siapa mak andam itu ? jeng jeng ! teeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, see picture di bawah ini, ialah cik azryen ! iaitu mysister. agaga, aku nie tak ada program, jadi aku share program dengan kakak aku. jadi aku follow dia lah make up pengantin dekat jalan kenanga, kuala lumpur. selama 2hari, semalam nikah dan hari ini bersanding, ok cun ! semalam sesat dan hari ini tak, hehe, sebab ada orang tolong anta kan. alhamdulillah selamat juga kami bertapak. hehe


oleh dengan itu, aku nak wish selamat pengantin baru kepada kak watie dan pasangan. beliau adalah kawan kolej kakak aku dulu. dan kakak aku menjadi mak andam beliau. terima kasih berkhidmat dengan kami. hope tidak serik bersama kami. yang baik datang dari ALLAH dan yang lemah datang dari diri kami sendiri. alhamdulillah semua selesai dengan jayanyaa. 




2 comments:

Irzan Samaden said...

Salam..
Saya ada membekalkan kain jubah berbatu untuk dibuat jubah atau baju kurung..

Harga dibawah harga pasaran dan pembelian pada 10 pasang keatas akan mendapat harga yang istimewa..

Sesuai untuk surirumah atau sesiapa yang ingin memulakan bisnes online..

layari
http://www.facebook.com/QistCollections
atau
http://qistcollections.blogspot.com/
untuk updated kain2 terbaru dari kami..

hubungi :
Irzan:012-2724949
Naza:012-9752114

email:zanth_nz@yahoo.com
:nzath_babe@yahoo.com.my

Irzan Samaden said...

Salam..
Saya ada membekalkan kain jubah berbatu untuk dibuat jubah atau baju kurung..

Harga dibawah harga pasaran dan pembelian pada 10 pasang keatas akan mendapat harga yang istimewa..

Sesuai untuk surirumah atau sesiapa yang ingin memulakan bisnes online..

layari
http://www.facebook.com/QistCollections
atau
http://qistcollections.blogspot.com/
untuk updated kain2 terbaru dari kami..

hubungi :
Irzan:012-2724949
Naza:012-9752114

email:zanth_nz@yahoo.com
:nzath_babe@yahoo.com.my