stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, December 17, 2011

selamat bertunang ninie !


assalamualaikum reader. pertama sekali. syukur alhamdulillah apa yang aku buat hari ini. gambar diatas adalah aku yang sebenar. haha, memanglah selama nie benar lah kan. yang benar bermaksud, aku memang seorang yang rabun. haha. see spek aku. rasa macam nak pakai spek lagi besar sikit. terang dunia aku nie. haha ! muke aku tak make up nie. tengoklah kalau-kalau ade jerawat kuar ! tolong tiup kan au. haha

cerita pagi aku dulu ok, pagi-pagi aku da bagun tau. wow ! awal gila, walaupun aku tidur lambat malam tadi, tapi still boleh bagun awal ok. disebabkan sudah janji dengan mak abah nak ikut pergi rewang kat rumah saudara aku dekat taman sri kerayong, berdekatan taman aku juga. saudara paling dekat kot dengan rumah aku. aku pun dengan semangatnya bagun-bagun terus terbang ke tandas untuk mandi dan siap-siap untuk pergi rewang. huh. apa-apa pun penat rewang tadi. then nak balik kena hujan. sebab kereta packing jauh sakit. terpakse main hujan sebentar. arghhhh ! lepas balik, aku tak datang dah. haha, sebab kepala aku memang pening gila. pukul 6 baru aku terjaga, tu pun sebab kawan baik aku call.

ajak pergi majlis pertunangan kawan kelas die, tapi kawan sek aku jugalah ! geng geng aku jugaklah nie tunang. aku pun lepas dapat call dari cik seha, terus terbang masuk tandas, siap-siap ! sebab cik seha nie kasi tahu last minit. memang mandi lembu tambah kerbau lah gamaknya. haahaha. then terus pilih baju yang takyah iron. haha, *sah aku malas* lepas tu pakai jerla. then siap-siap, tampal bedak sikit. haha ! tu jerla aku buat kat muke aku. make up memang taklah ! sebab malas juga. haha.

then aku diambil oleh cikseha :) die jadi driver aku today. sweet sangat, cik seha pakai baju purple. aku baju oren purple. oklah tu. sehati sejiwa lah gak tu. sebab ade purple kan kan. hihi ! terima kasih cik seha sebab membawa saya. hehe, mari tengok gambar yang sedia ada di bawah ini. terima kasih. salam.






p/s: tengah main dengan jerawat ! rindu nak gadoh dengan si teddy bear. arghh ! kangennn

4 comments:

Fara Zakaria said...

E...dia dah bertunang lah, Cantiknyaa. Cik baju oren dengan cik baju purple bila lagi? heheh

Azila Aini said...

haha. cik cik nie kene tunggu 3tahun lagi. tunggu putera negara awan-awan dtg :D hehe

fafaMERAHjambu. said...

Congrats pada Cik Ninie :)

Azila Aini said...

:)