stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, December 11, 2011

tenangkan fikiran, "cari ilham"

assalamualaikum reader, selamat hari minggu kepada semua.
semalam tak ada benda nak update, walaupun ada. tapi mood nak update semalam tipis sangat, jadi aku malas lah update. aku tidur besarkan badan aku nie. haha. tapi rasa macam da besar sikit. sebab baju semua sudah ketat. dasyat. lepas nie kena beli saiz L kot. baru boleh muat dengan badan aku. haha

hari ini aku nak cerita apa yang aku buat dari bagun pagi sampai malam gini. tadi bagun pagi pukul 10am, sedap tidur harinie, tu yang rasa taknak bagun, tapi disebabkan mak aku sudah jadi tarzan panggil aku. jadi kenalah bagun. terus siap-siap. aktiviti hari ini, pergi hantar sepupu aku kahwin. hantar orang kahwin jerla kerja aku nie. huhu, pukul 12pm. terus gerak pergi taman sri kerayung, iaitu rumah saudara aku nie, then pukul 12.20pm terus gerak pergi sungai serdang, iaitu rumah pengantin perempuan. 2jam berjejak kat situ, then pukul 3pm kot terus gerak balik rumah.

berehat sekejap sebelum aku kuar bersama teman aku, pukul 430pm terus kuar rumah pergi pantai remis. teman aku bersama keluarga dia. aku layan jerla. sebab aku kenal keluarga dia. malu tak malu jugaklah. cool* hehe ! aku borak jer dengan teman aku nie. sebab sudah lama tak jumpa. lama la sangat, masing-masing busy practical. jadi, tak jumpalah kan, kang jumpa kembali dalam kelas. hehe ! tapi die ajak. so, aku join jerla.

jalan-jalan dekat pantai remis, tengok keindahan pantai remis nie, yang tak seberapa bersihnya. tapi oklah kot, aman ! boleh hilangkan masalah. cuma kepeningan jugaklah pergi sana. sebab panas. jadi kepala aku nie sensitif sikit, cepat pening. huh, jadi ilham yang aku cakap tu. memang ilham tertutup lah lepas jumpa kawan aku nie. masing-masing draf tak buat. bijak-bijak :)

gambar yang ada dalam mynikon D3000, ini sahaja yang mampu snap. ahaks






inilah teman kolej aku, iaitu mohd huzairie hasnan.
terima kasih ajak join you and family berkelah.

No comments: