stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, December 30, 2011

test 1 2 3 :)

assalamualaikum reader! hai, selamat hari jumaat ye, dan hari jumaat terakhir pada tahun 2011. semua mesti terkenang kenangan 2011 kan kan ? ada manis pahit masam ryte ?  tapi apa kan daya. nak tak nak, kite akan langkah ke tahun 2012. insyallah !

today hang out with mak, kak ngah dan sitecik ! who si tecik ? see picture bawah nie, ada gamba aku dengan si tecik. tapi aku panggil die kakak. disebabkan die anak tunggal. grrr ! dak nie memang suka perli aku je. macam budak da habis pmr je. padahal baru 10tahun. sabo jerlaaa. but ! i love you kakak anis. sebab family aku jaga dari die baby lagi. so, die rapat dengan family aku la. parents aku pun, die panggil "abah dan mak" aku dan kakak-kakak aku semue nie. die anggap macam kakak die la. 

tiada benda nak share pun ! just today pergi klang parade, beli barang dalam watson sane. nak balik negeri koboi rabu kang, so shoppinglah barang diperlukan. thanks mak belanja adik :D hehe


p/s; test mata kelabu :) hehe ! so muke aku jadi ape enta. haha. cari mood for tomorrow. chill

No comments: