stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, December 20, 2011

tentang zila :) wahh !

assalamualaikum reader ! wahh, ada semut-samut pulak dalam page blog zila nie. manis kot, haha ! semalam tinggalkan blog kejap, sebab tak tahu nak update ape. semalam mood kepenatan. semua malas kot. alahai aku nie memang SEPENUHNYA MALAS sahaja. sorrylah kawan-kawan. 



tajuk post nak gempak sahaja aku nie ! yerla, semua sebok cotcit pasal "tentang dhia" meyh aku buat tajuk sendiri "tentang zila" haha ! agak godek yaaa. kisah pulak aku. haha, suke hati aku lah nak tulis tajuk post ape kan kan, sayang korang sebab korang baik. haha ! dua gambar di atas adalah, gambar pilihan hati aku, haha ! wahhh, nampak macam menarik pilihan hati itu kan kan, tapi sayang, gambar ini cume biasa sahaja ! mood ayam je semua nie. haha

terima kasih sudi usha gambar saya nie, saya tak sehebat manusia di luar sana ! muka pon bajet-bajet comel je. terpakse buat muke comel. sebab aku nie suke comot je sebenarnye. haha ! tu semua lelaki lari. haha, siapa pernah nampak aku kat mane-mane tu kan, nampak aku je ! jangan tegur au, kang aku kene bajet comel pulak. haha, *gedik kejap* haha !

oklah kawan-kawan tengah mencari kerja nak buat, iaitu report tersayang sudah menunggu nie ! aku je malas nak buat, sebab satu ape aku tak faham. memang aku habiskan masa kuar dating dengan mak aku jerla nie. bilalah aku nak buat ye. asyik ada aktiviti je. haha ! papepon best :) sayang mak ku <3  

tengah mencari mood untuk buat report ! wish me luck ok. haha, macam aku nak amek exam besar je suh wish wish nie. pape pon aku memang tengah mencari mood untuk membuat REPORT nie. report wait me ok, akan aku sentuh engkau kejap lagi, or lagi seminggu nak masuk kolej, aku buat. baru gempak sikit report aku kang. haha

No comments: