stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, December 27, 2011

tutti frutti sek7,shah alam

assalamualaikum pembaca setia blog saya ! terima kasih ok. blog nie memang banyak kisah aku sahaja, sebab blog ini sahaja akan ingat aku sahaja hari-hari aku berada dan apa yang manis pahitnya. hehe ! tapi syukur alhamdulillah, setiap hari aku akan senyum untuk hari-hari seterusnya, syukur sangat-sangat walaupun setiap manusia mempunyai masalah yang besar ataupun remeh  temeh niie. huh

hari ini aku bersama kawan practical aku pergi makan "tutti frutti" dekat seksyen7,shah alam ! saja-saja nak lepak sana, aku pergi shah alam sebab nak ambil sijil dekat office, tapi disebabkan aku datang terlewat. office pun tutup. jadi pergi makan nasi dekat "restoran sidah" berdekatan office practical kiteorang. sambil jumpa abang office dekat situ. memang banyak gelak sahajalah ! 

daaaan, aku masih seram sejuk dgn lipas yang aku nampak dekat office tadi. arghhh ! memang habis jerit tadi aku. kalau lipas tu masuk kain, pengsan juga aku kat situ. omg ! gila gatal lipas tuu. benci aku !



misi esok mungkin sama, ambil sijil di office with riena and hanim ! dan ditemani bonda tercinta.

8 comments:

Fara Zakaria said...

Tutti frutti in Sec 7? Never know! Kena pergi neh :)

sYiRa LoKMaN said...

tutti frutti best !! tp mahal..

Azila Aini said...

fara; dekat dgn uitm kan! student dapat 10% :)

Azila Aini said...

syira; sekali sekale tak apa :)

ayuazami said...

lorh, pegi seksyen 7 ke? kenape tak cakap? kalau tak, boleh kita jumpa. ayu duduk pusat komersial depan bangunan tutti frutti je. huhuhu :D

Azila Aini said...

yeke ? haaha ! macam mne nak bgthu ? hehe

ayuazami said...

facebook kan ada :)

Azila Aini said...

hahaha ! xingat