stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, January 08, 2012

im student :)

assalamualaikum reader ! bermulalah rutin harian saya ke sabak bernam dan pekan kapar. bermula hari ini. hinggalah saya tamat semester4 nanti. insyallah ! bermulalah hari busy selepas ini. oleh sebab saya tidak akan ada masa untuk update blog untuk setiap hari. tapi saya akan cube share cerita awal semester saya.

esok bermulalah kelas pertama saya dan teman-teman saya, dan menjadi senior. hehe ! rasa bangga pulak sebab sudah jadi senior. dan esok 9/1/2012 bermulalah aku menjadi fasilitator untuk junior modular aku. walaupun ada kelas, tapi aku terpilih menjadi fasilitator for this years. alhamdulillah ! last semester menjadi fasi lagi. terima kasih memilih saya untuk berkhidmat menjadi fasililatitor untuk modular sesi jan/2012. aminnn

mungkin ini sahaja mahu share with friends in blogger ! hope tidak bosan jejak kaki disini yee. byee ! salam sayang untuk korang semua. take care !