stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, January 06, 2012

online | update blog

assalamualaikum, waaah ! sekian lama tidak update. huh, biaselah kan. sudah jadi student nie. memang tak ada masalah nak menghadap leptop nie. lagi-lagi kalau tak ada internet. memang tak boleh nak cakap ape lah kan. haih ! saboo jerlaaa. apa-apa pon aku blek dari 4/1/2012 dan kini sudah berada dirumah tercinta pekan kapar,klang. wahh ! rindu my katil. hehe, dan UTAMA MAK ABAH DAN KAKAK-KAKAK. huh, banyak cerita kot. haih, aku suka bercerita. jadi dieorang kena dengar jerla. hehe. terbaik wokkk !

aktiviti 4/1/2012 adalah mengemas rumah sewa yang super KOTOR ! aku nak COP PENGOTOR kepada yang duduk rumah sewa aku nie. serius KOTOR ! memang memalukan jantina je aku masuk rumah sewa aku nie. nak muntah-muntah aku rasa masuk rumah sewa aku nie. tiada kebersihan langsung ! ish ish, geram aku. jadi aku, anim serta parents aku membantu kemas rumah tu, dan diteruskan mengemas oleh kawan bilik aku. umie. kiteorang kemas dari depan hingga ke belakang. 

aktivti 5/1/2012 adalah duduk atas kerusi hadap leptop buat draf  ! dan penuhkan buku laporan harian. huhu, dan agak penat, aku tidur, dan agak lapar. aku makan la. then layan cerita ombak rindu dan biar mimpi sampai ke bintang bersama anim, fiza dan umi. huh ! dan malam nya pulak. kawan-kawan aku tidur sebelik. iaitu umi, anim, zira da fiza. 

aktiviti 6/1/2012 adalah, hari yang aku tunggu-tunggu kan, iaitu hari pendaftaran semester 4, di bisnes center kolej komuniti sabak bernam. syukur alhamdulillah, selesai sudah pendaftaran aku dan rakan-rakan yang lain.

 






terima kasih kepada 2orang makluk ALLAH SWT telah membawa saya pergi makan ABC dan lepak tepi tasik kat shah alam. :) #tersangat terharuuuu !





p/s: itu sahaja mahu update secara ringkas. kepenatan ! kbai.

2 comments:

Natasha said...

lagu ae ek ni?
it's catchy and I love it
(:

Azila Aini said...

lagu Do Re Mi- Budi