stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, January 28, 2012

peace !

assalamualaikum, hai teman-teman blogger semua ! diharap semua dalam keadaan sihat-sihat ye, harinie adalah hari saya berada dirumah saya. hehe ! iaitu di pekan kapar klang. macam biasalah kan, setiap minggu akan pulang ke tempat asal sebab tak ada benda nak buat kat sabak bernam uh, jadi hari jumaat terus terbang ke kapar.


selama kelas 3hari, ini adalah salah satu gambar yang aku sempat snap ! tapi nie pon pakai hp kawan aku. haha, kononnya taknak snap-snaplah ! sebab aku nie datang mood sewel. memang setiap hari akan syok sendiri depan blackberry aku uh, walaupun gambar tak berapa nak kualiti la kan, hehe

projek untuk kelas aku sudah pon berjalan, dengan tugasan kedua serta amali-amali yang kami buat dalam kelas, kesebokkan sudah mula terjalan selepas ini, harap diada tunggakan aku serta rakan-rakan kelas ku semua. "good luck" projek by group  akan dimulakan selepas ini. 


selepas amali rangkaian komputer, inilah jadinya if semua gila gambar kan. haha ! 1 2 3 posing. semua muka gembira disebabkan amali(2) bebas, semua berjaya, sebab boleh tahan senanglah kan. just kene banyk ingat warna kabel UTP lah kan. 

mungkin ini sahaja nak share untuk 3hari aku di sabak bernam.
p/s: kenduri (tunang) for mysister eryn. tahniah kak eryn. akan jadi tunang orang lepas ini.
esok adalah hari mysister :)

No comments: