stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, January 13, 2012

saya !

assalamualaikum reader ! sudah lima hari tidak update blog nie. agak bersawang sedikit yee. biasalah kan, aku dengan kebusyan kan kan. kononnyalah kan, bila aku sudah terbang ke "pekan koboi" memang ruang untuk update blog nie amat-amat lah tiada ruang walaupun sedikit disebabkan faktor-faktor UTAMA okey ye kekawan semua, adalaaaah  "INTERNET DI RUMAH SEWA" masih belom boleh digunakan. kesabaran setitis demi setitis aku menunggu tuan rumah pasang internet nie. fuhhhh ! sungguh lambat, sampai assgnmt pon terpaksa tertanggu oleh sebab UTAMA aku tadi. 


sampainya aku ke pekan koboi, dan aku digelar "kakak senior" waah ! macam hebat aje kan. hahaha ! tapi aku biasa sahaja, senior or junior semua sama. yang penting pandai hormat satu sama lain. tak gitu gamaknya ? tidak perlu bangga pon dengan pangkat "SENIOR" nie. sebab senior nie orang lain akan fikir kita BIG KEPALA BESAR dalam kolej tu. haha, ye ke ? haha !  relax sudah. tapi aku bangga satu sahaja. aku serta BASE SEM aku adalah "ANAK BONGSU KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM" itu aku bangga. sebab bawak aku semua modular da. kitaorang last sijil and last konvo untuk KKSB :) 

tarikh 9/10/11 JANUARI 2012: aku telah diberi peluang untuk menjadi FASILITATOR untuk pelajar januari/2012 pada tahun ini. walaupun aku seorang perempuan sem4 yang dipilih untuk fasilitator jan/2012, tapi syukur alhamdulillah. aku tersenarai di dalam 26orang fasilitator ! aminnn, khidmat terakhir aku untuk kksb pada tahun ini. dan tahun nie last semester aku. 









tarikh 12/13 JANUARI 2012: aku sudah mulakan kelas seperti biasa, walaupun kelas untuk semester4 sudah bermula pada 9januari2012 lagi. tapi aku tidak dapat hadirkan diri oleh sebab aku telah terpilih menjadi fasilitator. surat kebenaran sudah keluar. jadi aku start 12/13 JANUARI 2012 lah. tapi insyallah semester ini akan buat yang terbaik, akan naikkan pointer. aminnnn ! sangat mengharap otak aku nie dapat berfungsi seperti darjah6. hehe, pulak ? haha ! (angan-angan)



ringkasan pasal jadual, jadual yang kami sekelas dapat amat kami suka ! haha, suke ? haha ! bolehlah kan. tapi macam banyak otak perlu gunakan. walaupun otak manusia ada satu. hehe, aku memang perlukan otak orang-orang sekarang, sebab aku sekarang makin LEM and LOA. haha. kesian aku kan, jadi peringatan kepada rakan-rakan sekolej dengan aku, jangan cerita bukan-bukan dengan aku. sebab ape korang cerita auto je hilang, haha ! sebab otak aku tengah nak fokus pada STUDY. ALHAMDULILLAH


No comments: