stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, January 21, 2012

story about last week :)

assalamualaikum reader ! hai hai, blog saya sudah sunyi sejak saya digelar PELAJAR kan kan ? bukan nak kata busy sangat lah kan kan, sebab tiada AURA pun nak update, disebabkan hal utama duduk rumah sewa nie. iaitu "internet". so, aku online pon kadang-kadang. pakai blackberry sahaja, dan kadang-kadang buat muka tak malu pinjam broadband roommate. haha ! serius tebal muka nak pinjam beb. haha ! blah blah, jadi itu sebab faktor utama aku ok. kalau tiada aura nak update, memang aku akan update balik rumah aku je. line FULL ! hehe.


apa-apa pun (ZILA AURA) tetap dengan pendirian dia. ada mood adalah auranya. eceeeh ! rasa gempak je ayat aku nie. poyo lebih meeeyh. cerita seminggu aku di sabak bernam iaitu 16/01/2012 hingga 20/01/2012, kelas boleh tahan penuh  ! walaupun sebenarnya tidak penuh tapi banyak digantikan dengan kelas ganti yang minggu depan punya, ade cuti kan. so, kena gantilah. nak cukupkan jam. kami sekelas layan sahaja. nama pun student kan kan ? so, kenalah tabah menempoh segala rintangan walaupun payah mana pun tugasan yang diberi, redho sahaja. kan kan ? huhu

kelas isnin memang kelas pech otak aku, sebab math gunaan dan sains gunaan. benda nie sama je sebenarnya, sains pon sudah macam math. main kira-kira guna jari kaki. haha, arghhh ! tabah kot, walaupun pening-pening sudah. adooiyaipun. sampailah satu tahap kesihatan aku tidak stabil. jadi mendemamlah aku dalam ceritanya. aku demam petang isnin tu juga. balik kelas terus pusing kepala aku, then terus tumbang aku. bangun-bangun badan panas. terima kasih kepada roommate aku, sebab jaga aku demam, sanggup jalan kaki dah nak senja sebab nak beli panadol soluble untuk aku. terharu gile weh. then dieorang masakkan malam untuk aku. (menangis aku tengok) 6bulan jerla bersama dieorang sebilik. lepas nie tak tahu la, huh. 


bukan sebab nie aku demam au, haha ! macam kelakar je aku demam sebab kira-kira nie. aku demam terkejut and demam rindu je sebenarnya. kalau otak aku penuh penuh dengan perkataan rindu, lagi-lagi rindu kat mak abah serta kakak-kakak aku nie. mestilah aku akan demam, then aku duduk dalam peti sejuk je dalam kelas. tu yg makin menjadi demam dan pening-pening aku nie. antibody kurang baik. 


alhamdulillah hari selase aku sudah pulih dengan bahagianya aku pergi kelas dengan mulut tak reti senyup nie. haha ! kalau sudah sehat, memang mulut jalan jer. bebel macam mak nenek. penat budak kelas aku dengar aku bebel macam nenek kebayan. haha, lek je kekawan, 6bulan je pun!  nanti korang rindu aku pulak. hahaha.hari selasa adalah hari "POKOK BERGERAK" haha, means ? budak kelas aku TERUTAMA perempuan sahajalah kan, kiteorang kena pakai baju hijau macam baju aku pakai dalam picture atas nie. ramai cakap "marhaban" haha ! memey ler. ahaks


hari rabu sebeginilah aku, serba pink. nak jadi kanak-kanak riang. kononnyalah kan kan, hehe ! terbaik jer hari tu. kepala super besar terasa, sebab inner perlapis-lapis. sebab nak promote dekat kekawan kan. mana tahu berkenan. haha, ape lah aku nie. datang kolej nak belajar je pun bukan nak berstyle. haha, tapi memang aku macam nie kot. dari semester 1 sampailah semester 4 nie. siapa kenal aku, tahu lah aku macam mne, siapa tak kenal aku macam mana, jangan nak bersangka buruk sahaja ek. kang aku cekek kang. hahaha


hari khamis purple time hehe ! memang setiap hari lah aku nie bergambo kan kan. sebab aku suke simpan memo bersama KKSB, kalau korang ada, share la dengan aku. sebab aku suka orang simpan memo nie, sebab dari situ kita akan nampak hati sesorang itu macam mana kan. jadi kita sebagai manusia perlu ada memo setiap yang berlaku. 


hari jumaat pulak berjubah purple hitam ye ! kelas jumaat tak banyak. ada 1kelas sahaja, tapi 3jam lah. haha, berbeku terus aku dalam kelas tu. tapi kerja aku macam nie la, ikut mood lah, bawak lappy sendiri then buat aku sendiri, online bagai sampai buat kerja OK ! haha, takut salah faham sahaje. agaggaa.


cerita terakhir aku cukup minggu ini. gambar yang sisnap oleh si keding. haha, macam aku tak keding aje kan. i means sikeding adalah sikedinglah. dia kurus je. tiup pon tumbang kot. haha, aku nie berisi sikitlah. balik dari sabak bernam terus terbang ke shah alam, sebab ingin melawat budak demam, kesian dia. sebab demam tak baik-baik. aku demam kejap je. hehe ! aku demam AYAM je. hehe,
"semoga awak cepat sembuh ye"



p/s: dalam proses cuti raya cina selama 4HARI, wow. syok meyh ! boleh guling-guling bersama mak abah dan kakak-kakak. hehe.

4 comments:

aizadalias said...

tak habis2 dengan aura dia... udah2 le tu..hahaha

Azila Aini said...

hahaha. jangan nak jeles la :p wekkkk !

awek retro said...

suka polkadot yek..cun....

Azila Aini said...

a'ah :D hehe