stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, February 15, 2012

dua hari bersama sks :)

assalamualaikum reader ! cerita yang di kongsi adalah seperti dibawah, eceeeh. hehe... apa-apa pun aku nak say hai kepada follower or stalker yang tahu kemunculan blog aku ini.tak terharu lah kan, just nak wish welcome. lalalala. hari ini sudah rabu, cerita yang aku nak share nie adalah cerita isnin dan selasa. disebabkan tiada masa untuk update, jadi, hari ini dengan kesempatan mood aku tengah pulih baik-baik ayam kan kan, jadi aku update untuk mengelakkan habuk atau sawang untuk ternak di blog aku ini. 

lawatan kami seSKS, means seSKS adalah 1kos. dan di terbahagi kepada 2kelas, iaitu A & B. jadi selama 2hari kami bersama-sama untuk bersatu, syukur alhamdulillah semua berjalan dengan lancar, 

lawatan pertama kami pada hari isnin bermula, ke hutan melintang sabak bernama, area sungai manila. dan kami ke MASJID SUNGAI MANILA, cuma muslim sahaja pergi, bukan muslim tidak adalah, haish ! tujuan kami kesana untuk memeriakan lagi progran maulidurrasul di masjid tersebut. gambar yang sempat disnap :-










lawatan kedua kami, iaitu pada hari selasa bersamaan 15feb, tempat pertama lawatan kami ke politeknik shah alam, untuk kendalikan hari "WE CARE, KAMI PEDULI" dan seterusnya kami ke kolej komuniti selayang, untuk kendalikan dinner pula, dengan jemputan. dan selamat kami sampai ke kolej komuniti sabak bernam pada pukul 2am, fuhhh ! terbaik......gambar yang sempat aku sediakan, :)









No comments: