stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, February 10, 2012

jumaat datang lagi :)


assalamualaikum, selamat berhari jumaat kepada semua warga blogger ! 1stly aku nak kasi tahu kelas aku harinie just 3jam bagi 1subjek sahaja, hehe ! pukul 9am hingga 1230pm. tapi selama 3jam nie pon macam tak 3jam pon, banyak rehat dari belajar, boleh kata semester 4 nie banyak relax lah kan, just banyak kejutanlah, sebab lastmint akan ada kuiz, ujian or whateverlah kan, kiteorang direlaxkan dan diberi untuk bersedia sentiasa, baru bulan kedua aku di kolej komuniti sabak bernam, terasa macam sudah 4bulan sahaje. haha

cerita jumaat tak berapa banyaklah, sebab aku tak byk gerakkan, disebabkan kesihtan aku tidak terjamin, jadi, banyak duduk, dan mulut tetap macam macek jual goreng pisang. haha ! bebel tetap bebel. itu seharusnya ada dalam kehidupan ku, ahaks.

gambar yang sedia ada diatas adalah style jumaat aku dengan muka tak seberapa. disebabkan kesihatan. tapi syukur alhamdulillah aku dapat driver pulang ke pekan kapar iaitu rumah family tersayang dengan selamat. 

-_-
-
-
-
-
-
belum basi lagi kalau nak cerita :D hehe


selasa minggu nie, sebelum aku pulang ke sabak bernam, aku sempat dating kejap ! haha, jujurnyaaa. dating dengan someone yang comel dengan janggutnyaa, suka suka. muke die seriusly comel. suke lelaki yang comel-comel nie, walaupun sudah berumur, haha ! berumur lah sangat.

motif aku tunjuk tiket wayang tu adalah, aku ingin mengatakan bahawa cerita "AZURA" seriusly best gile-gile sampai aku tergila dengan lelaki comel sebelah aku, haha ! sebab die melayan sahaja cerita apa aku nak tengok. haha, tapi bestlah cerita nie, banyak pengajaran untuk diri kita. siapa kusyuk tengok macam aku nie, memang dari awal sampai akhir aku boleh cerita. haha, rasa nak tengok lagi, cepat2 lah masuk mne2, nak download wehhh. haha !

"kenangan tak akan lupa, papan iklan berdekatan kaunter tiket wayang tumbang dengan lalunya aku disitu, OMK ! naik terkejut aku. aura terkuat sangat" haha

No comments: