stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, February 19, 2012

lepak-ing sony ♥

assalamualaikum reader dan stalker ! hari ini sudah pun hari ahad, seperti biasa, hari ahad adalah hari akhir setiap minggu. walaubagaimanapun, aku nak cerita kan, apa yang aku buat pepagi kan kan. tiada benda nak buat, dan cuaca pun suram je, jadi aku pergi round shah alam dan lepak kat tempat pack-ing kereta bersama sahabat baru saya, mr sony. wahh ! macam sweet je namanyaa, siapa sahabat baru aku tu ek, mesti stalker-stalker aku nie nak tahu kan kan, cari lah sendiri sahabat baru aku nie kalau rasa nak menyebok kan kan. hehe. 

dan habiskan masa sahaja dengan mr sony, hehe ! guna camre sahabat saya untuk penuhkan memory dengan gambar aku. haha ! sudah datang mood sewel, macam-macam muke aku buat. walaupun aku tak make up. haha ! aku terasa selese kalau muka tak bermake up, just nampak pucat jerla kan. haish ! malas nak taip panjang-panjang, sebab tengah cuti semester, jadi memang ada benda best, aku akan update. jadi, kepada stalker-stalker semua, kena melawat blog aku nie selalu lah ye, nak tahu cerita baru, hehe ! (mami jarum)

cuti semester tak bermakna cuti aku dan assgmnt ok. assgmnt ada sahaja, dan tengah berdating dengan draf dan draf ! arghhhh, terbaik dari segala-gala ladang, aku nie pemalas sangat, benda nak anta esok, aku baru terkedik-kedik taip. haha, tu lah sikap tak ilang dari dulu time mude-mude. haha.

sudah penat baca aku punya cerita ayam nie kan kan ? jom tengok gambar yang aku guna sony nie. hehe ! sorry kalau muke aku tak bermutu, boleh kasi tapak kasut da. haha, kbai ! assalamualaikum.





sorry mr sony ! sebab penuhkan gambar saya sahaja, hehe ! awak simpan buat kenangan ok. 

No comments: