stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, February 09, 2012

pemasangan paip pvc condiut

assalamualaikum reader ! hai hai, terajin update pulak aku nie kan kan. haish. taknak nampak blog aku nie sunyi, jadi aku kenalah update supaya meriah (kononnyalah) hehe. harinie aku serta rakan sekelas aku ada amali pemasangan paip pvc condiut. jadi projek kami sekelas bersama aman meriah ! 


salah satu gambar aku, ecehh ! konon powerlah kan kan. satu kumpulan terdiri dua orang sahaja, aku segroup bersama cik hanim. dan aku tukang panjatlah, sebab aku pakai suar. jadi aku panjat, dan cik hanim just kasi barang-barang, aku buat. tapi ini just pemasanganlah, wayar belom pasang lah. next amali mungkin pemasangan wayar.




diantara kumpulan yang sama deret dengan aku. semua hebat-hebat, haha ! walaupun semester baru buat. but kiteorang tak terasa ketinggalan zaman pon, walaupun modular sudah belajar semua nie. disebabkan, kiteorang belajar all komputer, bukan networking sahaja. tapi alhamdulillah semua dapat selesaikan dengan jayanya.


habis sudah amali, semua hadap camre lah, semua ratu camre weh ! so, wajib tangkap ler. haha !

No comments: