stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, February 03, 2012

start busy, (-_-)


assalamualaikum reader and stalker ! wahhh, sudah hari jumaat harinie, kalau korang perasan aku update mesti hari jumaat aje kan kan ? itu maknanya aku busy dekat sabak bernam. tiada masa untuk bersama blogger tercinta aku nie. mesti ramai stalker-stalker nak tahu apa yang aku busy sesangat tu kan kan ? haha

lepas kenduri pertunang kakak aku tu, malam tu juga aku terbang ke sabak bernam. disebabkan isnin ada kelas. cool tak cool gak lah kan, sebab kepenatan tak habis then kene balek sabak bernam. walau apa-apa pun, semua berjalan dengan lancar, alhamdulillah. 


gambar kurang kuantiti ! haha, hari hijau separuh dunia. hehe ! aku bersama rakan-rakan kelas ku. ini gambar hari perhimpunan semester 4, layan jerla ceramah kat depan. pasal displin kan. dengar dan ikut. huh


bakal amali kelas kami sekelas, pusing-pusing juga belajar CMD nie. lalalala ! aku kejap faham, kejap lagi kepala aku pon kat lutut da. sebab aku tetiba tak faham. hahahha ! *merepek* tapi seronok belajar benda nie. nampak macam pro. haha, pro sesangat kan kan.


tugasan kumpulan aku serta rakan-rakan sekelas aku. seramai 4org sahaja. projerk pertama aku. nampak macam senang. tapi nak terangkan, fuyoooooooooooo serius susah kalau tak faham kabel ape yang kita gunakannya. 


tenangkan diri bersama rakan sebilik, dan terbang ke PANTAI BNO SABAK BERNAM. tenangkan fikiran dan tengok pantai yang cantik. sesangat tenang, 


p/s: sedang bercuti selama 4hari :)

No comments: