stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, February 26, 2012

wedding fatin tarmizi :)

assalamualaikum reader, cerita disini adalah tentang kawan sekolah menengah aku. salah seorang kawan baik aku juga time sekolah menengah, dia sangat comel dan chubby ! dan hari ini adalah hari gemilang dia serta suami tercinta dia. so sweet, sangat comel kawan aku dengan super make up ! wow. terbaiklah weh. terasa nak juga kahwin , tapi belom yang nak kat aku. mungkin ada, tapi hati masih belum terbuka, dan tak bersedia. kawan aku ramai yang dah kahwin, semua da sampai seru kot, syukur alhamdulillah.


walau apa-apa pon, kepada kawan-kawan yang mengenali aku, "selamat mendirikan masjid" jemput-jemput lah ye, kalau tiada halangan. insyallah akan sampai ke rumah anda-anda. seru orang kita tak tahu kan, jadi carilah calon yang betul-betul sayang dan memerlukan kita selalu. insyallah. aminnnnn.


amek seri bersama darah manis, hehe ! berserta cik yana dan cik seha.
masih dalam carian teman teristimewa, cepat-cepat cari ok.
korang dulu, aku kemudian. haha


sidarah manis :) hehe, ninie dan tunangnya, 
lepas nie dieorang pulak, seriusly gembira tengok kawan-kawan nak kahwin.



kononnya amek berkatlah katanya, selamat pengantin baru fatin, seriusly aku terharu tengok kau da kahwin, terkejut juga kau dah kahwin, tahu-tahu kad jemputan sampai, semoga bahagia hingga akhir ayat ok. sudah jadi bini orang, jaga perangai ok. loveyou fatin !

2 comments: