stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, March 20, 2012

berjimba @ tasik shah alam



assalamualaikum reader !
hai hai all follower, terasa sunyi pulak dengan page blog aku nie kan. disebabkan aku bajet busy, jadi aku pun terasalah nak update uh malas dan tak ada masa. harini tersahaja nak update sebab aku terbukak blog sendiri dan merasa entry last update aku sudah lapok. huh ! sadis betul kan kan. haish !

dengan tidak langsung ! aku cuma nak cakap, aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang, bersama kawan dan teman-teman diseliling ku. walaupun this sem adalah last aku bersama rakan-rakan di kolej, jadi aku akan penuhkan masa bersama rakan-rakan. insyallah panjang umur akan berkumpul kembali.


untuk mencari ketenangan life aku, tasik sungai parit pantai semua boleh jadi sahabat aku for ever ! jadi salah satu tempat aku lepak, tasik shah alam jerla gamaknyaa. 




2 comments:

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

zila selalu g yee? jogging jom.. hehee.. nice pict! :)

Azila Aini said...

boleh tahan selalu xselalu la gak. jogging ? haha !tunggu zila habis belajarlah. mmng boleh je jogging ":) insyallah