stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, March 24, 2012

sepak takraw, KK wilayah selangor

assalamualaikum
pertama sekali aku nak taip kepada semua rakan-rakan follower serta stalker-stalker yang baru nak jinak nie, huh, aku nak update sedikit pasal event sabtu yang aku menjalankan bersama-sama rakan-rakan pasukan prs aku, dan kendalikan event "MASKOM SEPAK TAKRAW, KOLEJ KOMUNITI WILAYAH SELANGOR" anjuran kolej komuniti sabak bernam. iaitu kolej aku lah tu. 

aku telah menjalani sukarelawan for this event, aku rela not paksaan oke. walaupun keadaan badan tidak stabil tapi syukur alhamdulillah aku masih boleh hadirkan diri untuk event tersebut, yang join event maskom sepak takraw bagi wilayah selangor cuma (KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM, KOLEJ KOMUNTI HULU SELANGOR, KOLEJ KOMUNITI KUALA LANGAT, KOLEJ KOMUNTI HULU LANGAT, KOLEJ KOMUNITI SELAYANG

lima kolej komuniti yang join this event, kksb dan kkkl yang menghantar wakil A dan B. papepun aku nak cakap kat sini, semua group terhebat, walaupun tuan rumah kalah round pertama. haha ! ops ! 

tahniah kepada pemenang-pemenang semua, dan kepada yang tidak menang jangat berputus asa, setiap permainan pasti ada menang dan kalah. but semua the best ! tahniah.

spacial for kolej komuniti kuala langat, sebab telah menjadi JUARA this event. 

bajet gambar bersama banner :) grrr

kerja aku adalah menjadi URUSETIA for event !

sukarelawan kksb :) unit prs

No comments: