stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, March 23, 2012

projek rangkaian sem4/2012

assalamualaikum,
hai kekawan, syukur alhamdulillah aku masih boleh bertaip disini, dan ingin share bersama kawan-kawan semua, macam biasa setiap minggu dan hari ini adalah hari jumaat.

setiap hari ahad aku dan rakan kelas aku akan masuk lab rangkaian nie. macam-macam projek kami sekelas buat dengan tugasan pensyarah kesayangan kami, iaitu "PN AZEMA" yang telah menjaga kami dari sem1 hingga sem4. dan faham dengan perangai riang ria kami selama 2tahun bersama.










sampai sini sahaja cerita saya dan amali saya pada semester ini, insyallah ada masa akan buat next amali tentang networking. banyak benda belajar if pun payah dan perlu banyak bersabar dan tabah bersama amali diberi. wish me luck. kbai.

No comments: