stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, March 11, 2012

wedding azura&shahrul @ meru


assalamualaikum reader ! macam biasalah kan, hari ahad sudah memanggilku untuk datang ke majlis perkahwinan kawan sekolah menengah ku. ini adalah salah seorang rakan sekolah ku, syukur alhamdulillah selamat sudah majlis perkahwinan beliau berdua, dan juga sorang lagi pasang iaitu shiro dan pasangannya di sungai serdang, yang tak sempat aku nak snap gambar bersama beliau oleh sebab beliau sedang make-up dan kiteorang dapat jumpe and salam macam tu jerla. 

aku doakan azura&suami dan shahira&suami akan terus berbahagia hingga ke anak cucu cicit insyallah. turn korang sudah lepas, alhamdulillah, tinggal turn rakan-rakan lain pulak. terasa nak kahwin juga weh. haha ! *gatal* perasaan gatal nak kahwin apabila tngok kawan-kawan sudah kahwin. haish ! jeles yeee. 

jalan cerita aku keluar dari rumah, aku diambil oleh cik yana ! terima kasih sudi ambil dayang-dayang di rumah. yang follow bersama adalah, aku,yana,ninie,ida dan syida. dalam kereta tu 2single 2bini orang dan 1tunang orang. wow wow wow. tapi muke semua muda-muda weeeh, :)




4 comments:

sYiRa LoKMaN said...

waa~~ nice entry :D
cantik

Azila Aini said...

:)

Irna Ibrahim said...

tema purple.. cantik sgt :)

Azila Aini said...

tahu xapa. jeles nie :D hehe