stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, March 10, 2012

wedding omey&faiz @ pahang


assalamualaikum reader ! dan selamat hari sabtu kepada semua warga malaysia , waah besar gitu wish aku hari ini kan kan, hehe ! apa-apa pon aku nak about pasal wedding kak omey dan pasangannya iaitu abang faiz, yang telah disahkan oleh bapa kepada kak omey pada malam jumaat(09032012). syukur alhamdulillah semua berjalan dengan lancar, semoga jodoh beliau aman dan damai, dan terus menjalani hidup berkeluarga dengan penuh kesabaran dan ketenangan apabila sudah berkeluarga dan sudah digelar ISTERI dan SUAMI. 

tidak guling-gulingkan diri di post ini, aku teruskan cerita aku dan majlis tersebut. majlis perkahwinan kak omey dan abg faiz, telah buat di jengka 12 pahang, iaitu rumah keluarga blah perempuan. pengantin perempuan iaitu kak omey adalah kawan sekerja kak eryn. jadi aku,mak dan kak ngah follow sekali pergi kenduri tu sekali. dengan kesihatan kak eryn tak stabil, jadi aku tukar-tukar driver dengan dia. 1st, aku gie pahang drve kot. sereeem. sampai kene sound dengan polis lagi. haha ! malu****

malas nak taip panjang-panjang, jom cuci mata dengan gambar yang aku sempat klik-klik. hehe ! walaupun tak pro mana pon, tapi aku cube dan mencube sampai aku rajin. cuma kekadang aku nie malas. tapi aku memang MALAS, banyak malas dari rajin kot. hehhe !








p/s: rest rest, kepenatan. penat sabak bernam ke pekan kapar then pekan kapar ke klang. tambah lagi, pekan kapar ke pahang. terkumpul penat weeeh. kbai.

No comments: