stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, April 25, 2012

hari keusahawanan semester4 JAN/2012


assalamualaikum reader !
hari ini hari aku dan rakan-rakan ku berniaga di gerai kelas masing-masing. teras gempak tengok suasana gerai-gerai yang dibukak oleh semua kos-kos yang ade untuk this semester.

dengan cuaca yang baik kami semua dapat menamatkan jualan dengan jayanya, walaupun hujan dan angin sedikit, tapi alhamdulillah lah semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja. dengan ini, gerai "AYAM TARI MENARI CHIK-CHIK KE BOOM" telah di laksanakan pada 25APRIL2012, khemah aku adalah satu kos, iaitu kos komputer dan sokongan A&B. semua dapat digabungkan dengan bejaya, sampai pensyarah cakap dekat kiteorang, macam "PASAR MALAM" just kiteorang buat SIANG lah ka. huhu.


diatas adalah gambar aku dan sekumpulan aku, yang tak pakai apren tu bukan kumpulan kami la kan, kelas aku telah dibahagikan kepada 2kumpulan, kumpulan aku seramai 13orang, iaitu terdiri daripada ziera,hanim,zatie,erie,zila,fiza,edayu,jeeya,zyed,muiz,gie dan afiq ganu. kami bergambar depan gerai kami.




selesai lah kami berniaga, saat-saat untuk mengemas dan siap kemas terus ke dewan untuk majlis pernutupan hari keusahawanan semester 4 JAN/2012. menanti keputusan juri yang telah datang menilai ke gerai kami, masa kami berniaga. dan gerai kami telah menari hati juri, syukur alhamdulillah, dapat no 2 for this event. aminnn. tahniah u'oll.



gambar di atas, adalah gambar kos komputer dan sokongan semester4,2012. kami bersatu hati untuk menaikka nama SKS 4A&4B. tahniah group char kuew tiuw iaitu kelas 4B. dapat no 1. papepon SKS adalah juara,  :)

2 comments:

si gadis melayu said...

ayam tari menari tu. hihi

Azila Aini said...

hehe :D sweet kan name ye ? haha