stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, April 07, 2012

maaf lama tak update ! :)

assalamualaikum, syukur alhamdulillah. aku sempat untuk update ALL AKTV aku sepanjang aku busy nie. mana yang sempat, aku update secara ringkas sahaja ok. walau bagaimana pon, aku akan share program aku untuk follower. thanks !

31MARCH2012
program aku dan rakan-rakan kolej komuniti sabak bernam, bagi unit PRS,JPP dan RN. telah pergi ke rumah anak yatim di sekendi, sabak bernam. 3badan menjadi satu untuk program "KHIDMAT KOMUNITI". kami bermesra bersama adik-adik disitu sambil menyumbang,




------------------

5APRIL2012
tarikh diatas adalah tarikh pensyarah senggaraan kelas kami telah naik pangkat dan beliau dihantar ke putrajaya, iaitu encik suhalil bin omar. salah seorang pensyarah lelaki yang yang tahan dengan perangai kami sekelas, terima kasih encik suhalil. semoga encik akan berjaya di tempat baru. doakan kami berjaya suatu hari nanti ye encik. encik sangat sempoi ! kami akan kenang jasa encik suhalil sampai bila-bila. insyallah.


No comments: