stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, April 14, 2012

outing with usui akira @ tasik shah alam

assalamualaikum reader,
syukur alhamdulillah, dapat juga aku mencari mood untuk share apa yang aku nak share ! hehe, dan hari ini aku nak share outing aku, sudah lama tak outing and make over nie. 


sudah lama tak berposing, tetiba posing. tak tahulah jadi ape. macam ayam ade lah juga. terkaku ! terkelu ! smue ter laa. grrrr.gambar diatas adalah gambar sebelum dan selepas make up. make up kali nie sesangat plek dan lain dari lain, firsttime kene design rerama dengan student grafik nie. hehe, terima kasih kak wahida. sebab telah menjadi MUA saya pada hari dan tidak langsung membuat muke saya lain dari yang lain.



thanks kepada photog aku, iaitu bro usui akira, and friends,
gambar lain boleh usha album "outing with usui akira" oke. terima kasih.