stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, May 01, 2012

The Avengers !!


assalamualaikum reader, :)

cerita akan seringkas habis untuk 30/04/2012, tarikh akhir bagi bulan APRIL. selamat datang MAY ! syukur alhamdulillah, aku masih mampu menaip dengan jayanya, eceeh ! walaupun tengah pagi buta aku menaip. disebabkan cuti hari GAWAI, aku pun berdawai-dawai lah lemak dibadan. tidur lambat la cerita nyee. taknak cerita nie basi untuk diri aku dan pembaca.

disebabkan 1MAY cuti, dan hari ISNIN kelas cuma pagi. masing-masing cari ideal nak buat apa malam nie. haha, so, cadangan UTAMANYA ialah tengok wayang dekat kuala selangor. papepun jadi, pukul 6pm terus gerak, tapi lepak di D'Muara Resort, haji dorani.


  
bersantai sebentar bersama classmate and roomate dan makan malam sekali. pukul 730pm terus memulakan perjalan ke kuala selangor. cerita sehabis ringkas. tengok gambar-gambar yang tersedia jela yee. kbai


6 comments:

yaya_flanella said...

awk study kat psis ke? :)

kaizen said...

wayang kt KS ktne ehh??

*lame gler x g sane... hahaha

Muhamad Syafiq said...

One Utama ! lepas ni tak pergi rasanya. dah nak habis :D

Azila Aini said...

yaya; eh taklah ! saya study kat kolej komuniti sabak bernam :)

Azila Aini said...

kaizen; kat one plaza, blkng tesco kuala selangor

Azila Aini said...

syafiq; ek ? hu !