stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, May 25, 2012

Fashion Window Dress 2012 @ KKSB

assalamualaikum reader :)


hai follower ! loveyou, terima kasih masih follow blog si kecik ini. walaupun makin hari makin membosankan aku update, tapi ape yang aku update adalah semua tentang aktiviti yang aku sempat join di kolej aku. disebabkan tak lama aku berada di kolej komuniti sabak bernam, iaitu ingin menamatkan sijil insyallah ! doakan saya akan terus berjaya kelak. (aminn)

motif gambar di atas adalah gambar aku bersama designed aku, baju yang aku pakai itu, (warne orange) adalah baju yang di designed sepenuhnya oleh kawan bilik aku. selama 2minggu beliau bertukus lumus ingin design baju nie, dan aku telah dipilih menjadi "windowdisply" dalam cerita kasarnya la kan, hihi !  papepun aku support kawan baik aku nie !

"GOOD LUCK UMI IZZATUL AZEERA"

siang malam beliau buat design dan report dalam senang ceritanya, amali untuk kelas fashion, good luck for you all. semoga korang akan berjaya membuka butik suatu hari nanti insyallah !

jangan cepat putus asa ye kawan-kawan ! turn budak komputer, makanan dan plan pulak akan buat amali selama seminggu. budak fashion boleh rehat pulak. turn kami berjumpa KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM. hihi !



itu sahaja ingin share, nak tengok gambar lain, boleh "LIKE PAGE" or "ADD FACEBOOK" saya okey. terima kasih ! kbai