stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, May 28, 2012

final exam, jan2012


assalamualaikum,

bermulalah saat-saat bekeraskan kepala demi ingatan belajar semester 4 ini. hihi ! bukan mengeraskan ye dalam erti lain, mencari ingatan sepanjang semester 4 nie, papepun ! aku nak cakap, hari ini bermulalah minggu amali aku untuk FINAL EXAM, wow ! agak dasyat. walaupun amali tapi ingatan kene kuat untuk mengingati fomula-fomula dan warna wayar yang aku perlu aku ingatkan, haha ! ops !

saya budak bajet juruteknik jeee!!!

makin hari makin malas aku nie, makan tidur dan seterusnya makan tidur. aktiviti paling seronok kot. terasa seronok bila aktiviti aku bertukar kepada makan tidur nie. mungkin tembam aku jap lagi. haha ! okey lari cerita tetiba kan, haha ! aku final exam 2minggu sahaja, seminggu (amali) dan seminggu (teori) yang tang teori tu aku nak guling-gulinglah kan, disebabkan tiori nie banyak memikirkan, dan aku mesti lapar bila memikirkan ape jawapan tempat kosong nie. jadi macam mane ek ? -_-' kene bawak jajan masuk dewan kuliah kang nie. hahah ! ok stop ! about amali pulak, amali okey lah ko, tapi tu la, kene banyak mengingat la ape yang perna buat time amali jerla. kepala ngek ngek deyyy !


dalam cerita lain ! final exam akan the end mybe for sijil. pffffhhh ! doakan aku boleh dapat pointer terbaik yee ! kalau pointer baik, boleh sambung Universiti hehe, insyallah ! :) politiknik pun okey juga, tapi kalau dapat kerja kerajaan pun syukur alhamdulillah, "angan-angan cik aura sudah datang"

selamat menjawab soalan dengan tenang ye kawan-kawan semua di kolej komuniti, penuhkan masa anda bersama rakan-rakan dan buku semester 4 sebelum anda keluar dari kolej komuniti anda, 

2 comments:

si gadis melayu said...

semoga segala urusan dipermudahkan ye cik zila. amin

Azila Aini said...

amin :) terima kasih !