stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, May 08, 2012

Happy Birthday Bonda ♥


assalamualaikum reader.
aku kembali menaip untuk update pasal "BIRTHDAY MY MUM" yang ke 55tahun. syukur alhamdulillah tuhan telah panjangkan usia mak aku hingga sekarang, terima kasih YA ALLAH ! aku masih perlukan beliau untuk aku hidup di dunia ini. semoga mak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. dan sentiasa senyum ye MAK ku. muaaah !!! (♥.♥)

"khas untuk bonda tercintaku, PUAH HAJAH SALMAH BINTI RAMLI"
(jasa mak untuk kami sekeluarga banyak sangat, terima kasih mak. mak telah membesarkan kami semua sampai anak bongsu mak sudah 21tahun, semua dah besar-besar, bakal kahwin nanti. terima kasih mak sebab telah menjaga anak-anak mak yang nakal dan degil nie, dan layan kerena anak-anak dan abah. hihi. ADIK SAYANG MAK♥)

aku sangat terharu dengan kesabaran mak aku selama mak aku membesarkan aku dan kakak serta abang aku semua itu.walaupun mak banyak makan hati, tapi mak kuat semangat untuk sabarkan diri untuk kami sekeluarga, MAK IDOLA KAMI SEKELUARGA. mak sangat baik dan pemurah hati. 

suatu hari nanti aku akan di tempat MAK aku juga. setiap detik dan perjalanan hidup MAK, aku dapat merasakan bagaimana aku nanti akan digelar 'ibu' seperti MAK. akan melayan kerena anak dan suami. menjaga makan minum satu keluarga. aku nak jadi macam mak aku, boleh jaga anak dan suaminya. 

insyallah, suatu hari nanti aku akan lalui hari-hari sebagai seorang IBU juga.
jasa MAK, adik takkan lupa. terima kasih mak.

2 comments:

si gadis melayu said...

happy birthday mak. birthday mak saya 12may nanti :)

Azila Aini said...

:D hehehe ! yeke. happy bufdy to your mum ok <3