stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, May 15, 2012

sepetang di jrc-pro technology

assalamualaikum reader ! wahh, terasa da lama tak menaip, hehe ! tak tahu nak update and share ape kat blog nie, sebab aku pun teperuk je kat dalam rumah and bilik je, so tak ada benda aku nak share kat korang. haish ! mesti semua tunggu-tunggu next post aku kan ? hehe !

hari ini aku nak share cara-cara aku buat tudung bawal nie, bukan nak buat tutorial lah kan, cuma aku nak cakap, aku berjaya mengikuti step by step kat tutorial adik comel nie, sape name die lupa aku nak amek tahu, hehe ! tapi aku suke step die, keterangan yang terang dan okeylah senang ceritanya, banyak-banyak tutorial aku pilih video dak comel tu, mybe senang aku untuk aku faham, saje nak gedik-gedik bedal tudung bawal kakak aku nie. hehe ! last-last jadi tapi aku rimas, haish ! terasa muke nak terbang pun ade gak nie. haha ! papepon aku berjaya follow tutorial dalam youtube, hehe ! ubah sikit2 la kot. ikut suke hati aku. hehhe,



ini lah gambar yang sempat aku snap ! nampak gedik tak ? haha ! ade muke cukup makan nak jadi model tak ? hehe ! *terasa angan-angan lagi* agagaga ! nak lagi terang, ada satu gambar lagi nak share, :-


maaflah ! gambar saya tahan senyum. haha :) tapi ade sikit bajet disitu ok. see dagu saya. haha

okey, lari tajuk da tadi, aku pakai sebegini sebab aku keluar berjimba-jimba dengan rakan-rakan ku, siapa rakan ku ? biarlah rahsia. hehe ! aku berjimba sebentar di jusco bukit tinggi dan kemudian terus ke tasik shah alam, tenangkan fikiran, *bajet* tapi hakikat ok. bersama rakan aku, dia sanggup keluar bersama aku. thanks "Y", grrr. then terus ke tempat practical aku, di seksyen7, melawat abang-abang disitu. 

pergi jrc-pro melawat abang-abang sesewel time aku practical kat situ, serious rindu kat dieorang. dan jumpe sorang budak UTHM yang sedang practical di jrc, jadi borak-borak dan sempat dieorang membahan dan membuli aku. sebab aku sesorang kan, tak bawak geng. sebab tu terasa kalah. haha ! dieorang belanja minum sampai ke malam, thanks u all, kang saya datang lagi oke.


ini gambar yang sempat aku snap, semua nie NORMAL, haha ! gile lah korang nie. akan merindui korang, abang-abang aku di jrc-pro. gambar shafiq je tak ada. haish ! 

6 comments:

uchiha said...

wahhhhhhhhhhh~ Untunglahhhh ada org belanjaaaa ^_^

uchiha said...

Untung lahhhh~ ada org nk belanjee tuuuuuuuu.. srnok woooo

Azila Aini said...

hehe :D

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

cantek! cantek! zila, zila pakai produk ape? muka licin n cantek jew..

Azila Aini said...

sekarang pakai produc 'bio-essence bird's nest"

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

ouh.. okey ye? mmg ade rase perubahan tak slpas pkai? hehe.. zila tak lokek dgn ilmu ye, setengah org tak nak kasi tahu.. :)