stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, June 02, 2012

black yellow at stadium shah alam !


assalamualaikum stalker , ops ! 

selamat datang JUNE2012, cepat betul sudah JUNE ! dan june adalah bulan terakhir aku di kolej komuniti sabak bernam. apa-apa pun ! habiskan masa di june bersama rakan-rakan.

auwwwhs ! lari tajuklah cik senah, adooooi. haha, aku nak cerita pasal "black yellow" aku nie. haish ! baca tauuu. jangan tak baca sampai habis, sebab tak banyak pun aku taip. lenguh tangan aku nie, aku stop lah. hahaha ! "garu-garu badan sebab baju baru tak basuh" haha ! bajet aku nie kan. 

1june2012 adalah hari senyum aku ! oleh sebab utamanya, aku sudah berada di rumah kapar. haha, (macam tak biasa pulak balik kan) adoooi ! dan abang aku balik dari singapura. wow ! asyikkk. aku driver lancer depan abah.(wow, saya berani) abah suruh. terharu wehhh ! dan  pergi amek abang aku di LCCT. dan last senyum pada malamnya, sebab pakai baju "harimau malaya" haha ! abang belanje ! 

"yeaaah ! saya dah cukup dah baju malaysia"

rasanya tu je kot nak update ! haha, seriously aku tengah malas tahap gaban weh ! habis teori aku update sampai korang muntah kat blog aku la eh. skrg amali sudah settle ! aku terharu sebab dah habis amali, dan sekarang nak berhadapat kertas soalan dan sila jawab soalan, aushhhhs ! malas betul nak fikir-fikir nie. grrrr. 

bye follower ! jangan lupa cakap "si tecik comel" selepas habis bace entry ini oke. haha

6 comments:

si gadis melayu said...

untunglah dapat baju malaysia. :)

Azila Aini said...

hehe :D abang belanje :)

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

yee si tecik comell :) heehe.. mata dye, 1 warna dgn baju :)

Azila Aini said...

kebetulan semua nie. hehe :D

NURUL QURATTUL AINI =Ɖ said...

aneway, nice one! mmg comell laa.. ikhlas pujian nie.. :)

Azila Aini said...

hehe, malu malu :D