stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, June 07, 2012

good bye kksb :')

assalamualaikum reader !

hai, harap sihat ye kekawan semua ! semalam tak sempat nak update, disebabkan busy teramat. disebabkan ingin memindah barang untuk membawa pulang ke pekan kapar ! jadi pack-ing barang-barang semua ! tak ada satu akan tertinggal. (bajet je tak ada tertinggal kan) haha ! 

sedetik demi sedetik aku akan akan tamat pengajian di kolej komuniti sabak bernam, sangat mendukacita ! perpisahan yang telah 2tahun bersama kekawan semua. tapi semua itu harus terjadi. teruskan perjuangan ! ada jodoh akan bertemu lagi, insyallah ! kenangan di KKSB sangat banyak. perpisahan ini untuk kali ke 4 dalam hidup aku.tapi itu semua adalah kenangan dalam setiap hidup manusia ! still normal. 

aku memasuki KKSB pada 13JULY2010 dan tamat pengajian aku di KKSB pada 06JUNE2012. sepanjang tarikh ini selesailah 4semester aku di sini, 3semester di kolej komunti sabak bernam dan 1semester di latihan industri. kalau nak cerita kenangan tu rasa macam banyak pulak. tapi banyaklah kenangan yang indah di KKSB. boleh older post dalam blog aku nie ! so taklah banyak aku nak menaipkan. 


tamat sudah kad matrik aku di kolej komuniti sabak bernam. aku tak pakai kad matrik nie lagi dah ! kad nie pon da jelebu macam aku. haha ! tapi still comel kad aku. haha, 

akhir kata aku disini, selamat maju jaya kepada kawan-kawan aku semua. kalau dapat sambung belajar, semoga belajar bersungguh-sungguh, naikkan name KKSB. belajar rajin-rajin. kalau ada yang dah sampai seru tu. selamat dan selamat yee kawan-kawan. aku doakan semua akan berjaya kelak.

selamat tinggal KOLEJ KOMUNITI SABAK BERNAM, SKS4A (ayam tari), zubidah 1 dan semua kawan-kawan semua. loveyou !

No comments: