stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, June 28, 2012

kursus fasilitator sesi julai2012

assalamualaikum reader ! 
walaupun penat, tapi sempat update, demi kenangan yang masih ade di kolej komuniti sabak bernam nie. dan walaupun aku sudah habis belajar di kolej komuniti sabak bernam. tapi khidmat aku masih diperlukan di sini. alhamdulillah. aku terpilih menjadi "FASILITATOR SESI JULAI 2012" lagi, untuk kali terasa kemungkinan. dan lepas ini aku tak jadi fasi for kksb!  

selagi ade masa dan waktu nie, aku bolehlah share ape yang aku buat kat KKSB nie, hari ini aku ade KURSUS FASILITATOR untuk SESI JULAI 2012 nie, tapi kursus sehari jerla. cume pengenalan fasi-fasi semua dan aturcara selama seminggu pada minggu depan, start 3JULAI2012 hingga 6JULAI2012.

apa-apa pom kursus hari ini, have fun ! :) semua fasilitator spoting. walaupun tak semua yang dapat hadir, disebabkan ramai yang sudah dapat kerja. jadi yang tersedia ada sahajalah. insyallah akan berjalan dengan lancar, aminnn.








waiting hari pendaftaran dan minggu suai kenal at kksb ! :) terima kasih
kbai

No comments: