stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, June 29, 2012

syukur alhamdulillah :) TAHNIAH

Assalamualaikum,

firstly ! syukur alhamdulillah sangat-sangat , orang kate rezeki seseorang kita tak boleh nak tahu kan, tapi hari ini rezeki aku dan diri aku. SYUKUR sangat-sangat. terasa terharu sangat-sangat bila dapat panggilan dari tempat INTERVIEW haritu di syarikat 'Nippon Paint Seksyen 23 Shah Alam'. Tuhan sahaja tahu bertapa gembira hati aku bila dapat tahu, aku diterima kerja disitu. 

sabar dan sabar menanti hari demi hari, dan hari jumaat yang mulia ini aku telah dapat kerja yang aku interview pada 25JUNE2012(isnin). papepun terima kasih kepada "MADAM" yang interview aku pada hari itu, alhamdulillah ! akan mencube dan belajar benda baru nanti. insyallah.

mulakan hari pagi ku seperti biasa, biasa ? maksudnya aku taklah bagun lambat lagi dan tidur lambat lagi. dan aku akan mulakan pagi seperti pegi kolej :) menanam anggur tidak ada lagi dah. kerja dan kerja lepas nie. aku kerja sebab ingin mencari kemahiran bukan sebab duit. duit itu kan hasil kerja kita bila kerja. dan duit itu harus menyimpan untuk kelak insyallah. 

aku kerja bukan berfoya-foya ! aku kerja untuk mengisi waktu yang tersedia, aku masih muda dan perlu belajar, insyallah lepas result keluar aku akan apply untuk sambung study dekat POLITIKNIK. mencuba dan berdikari tidak salah dalam hidup ! berusaha selagi mampu, mungkin kita lagi yakin akan diri kita. dan aku akan yakin dengan kerja yang diberi iaitu "marketing". for what aku tak pasti. mula kerja pada 2JULAY2012(ISNIN). doakan aku boleh kerja dengan tenang dan aman ! aminnn




special wish :-

hey fasilitator sesi julai2012 yang terlibat dan lect tersayang, puan my <3
firstly saya nak mintak maaf kepada korang semua sebab aku tak dapat nak join event fasilitator kali ini, saya pun sangat sedih dan kecewa bila tidak dapat join dengan korang. harap korang boleh buat yang terbaik ok. jadi FASILITATOR yang terbaik oke, insyallah panjang umur kite jumpa lagi oke. disebabkan saya telah dapat kerja, jadi saya terpakse undur diri untuk event ini, maafkan saya ! byee. good luck u all.

No comments: