stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, August 08, 2012

KKSB-THE END


assalamualaikum,

syukur alhamdulillah, hari ini keputusan kolej komuniti dan terutamanya kolej komuniti sabak bernam, yang keluar pada hari ini, seharian bekerja. dan habisnya kerja aku. aku telah dapat satu berita pasal keputusan keluar, dengan perasaan gelojoh, terus on leptop dan taip IDBMS dan check keputusan semester4.

lepas check terus tersenyum sebab peningkatan yang sangat mendadak dari semester1 dan semester2. walaupun tak berapa nak good-good tapi syukur alhamdulillah. sebab aku banyak belajar time practical. terima kasih SYARIKAT JRC-PRO TECHNOLOGY SDN BHD. jasamu takkan ku lupa, insyaALLAH. dari aku kosong dan semester4 aku bawak 1 pengetahuan. ALHAMDULILLAH, 


subjek yang aku rasa aku BOLEH dan semangat bila buat amali, iaitu "HAMAPARAN ELEKTRONIK DAN PENGURUSAN REKOD" walaupun kelas nie aku rasa kekadang buat aku menangis. tapi hakikatnya, kelas banyak aku nangis, iailah kelas ESS309, kelas ini telah di ajar oleh pensyarah lelaki yang paling cool dan terbaiklah. iaitu ENCIK HAJI HAMDI BIN MUHAMMAD. terima kasih encik kerana suka mengusik saya dan mengenakan saya time saya buat, encik perli mata saya empat. haha, akan ku kenang encik. 

bagi subjek lain pon aku SUKA, tapi aku banyak fokus pada subjek "HAMPARAN" sebab aku suka belajar pasal database dan sistem. lepas aku tahu subjek semester4 agak senang dan aku terus fokus 1subjek. aku masuk, aku akan target aku akan dapat full mark, iaitu "4.00" syukur alhamdulillah. tidak sia-sia pun aku belajar dengan penuh semangat dan menitiskan air mata dalam kelas nie. haha.


walaubagaimanapun, terima kasih kepada semua pensyarah-pensyarah yang telah mengajar saya dari semester 1 hingga semester 4. jasamu takkan ku lupa. terutamanya, pensyarah kelas yang paling saya kenang dan memahami kelas kami SKS4A, iaitu PUAN AZEMA. 

kad matrik yang aku akan simpan sampai bila-bila. banyak kenangan bersama kolej komuniti sabak bernam. tapi itu semua kenangan dan renungan untuk diri aku sendiri.

kbai, assalamualaikum.

No comments: