stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, August 06, 2012

my dream


assalamualaikum. hai hai u all !

selamat berpuasa kawan-kawan semua, puasa tak korang nie ? haaaaaaaaaaaaaa ! harap semua berpuasa dan kepada yang tidak puasa, puasalah kamu-kamu itu kecuali puasa dengan bersebab ok kawan-kawan semua. harinie saya terajin sedikitlah, sebab saya nak menaip. 

harinie disebabkan aku OFFDAY, selangor darul ehsan termasuk dalam cuti "NUZUL AL-QURAN" jadi, office aku pun cutilah, termasuklah aku bercuti juga, 3hari cuti. tapi cuti-cuti pun tiada benda nak buat pun. serupa bekerja kot. tapi da dapat cuti, cuti jerla. kang dah kerja, mood aku malas pulak. hehe ! biasalah orang muda, semua penat. haishh. 

tiada benda nak buat, aku belajar sedikit pasal 'PHOTOSHOP CS5' nie, saje godek-godek. walaupun tak pro mana pun, tapi bolehlah nak buat header sendiri tu, sebab nak suh orang buat, macam tak ikut citarasa sendiri, jadi aku buatlah sendiri, ikut bantai aku jerla. mana ok, aku ok kan jugalah. haha ! cari kerja yang berfaedah, jadi aku kemaslah blog aku yang xseberapa cantik macam blog u all tu. blog aku nie simple je, sbab aku suke simple2 nie, macam aku juga, just kekadang aku nie semak juga. haha 

dan banyak benda aku boleh edit, tapi gambar diatas UTAMA aku nak edit sangat-sangat, walaupun tak dapat "BABY PURPLE" lagi, jadi aku editlah gambar aku yang mane warne purple then aku cantumlah gambar baby purple nie dgn aku. haha ! nampak macam realkan. mesti orang pertama kali tengok kereta bersama model gaun pengantin kan ? haha ! nak buat macam mana, tu je gambar sawan purple yang paling indah and sesuai dgn kereta viva purple tu,

walaubagaimanapun, inilah cerita impian saya, iaitu BABY PURPLE :)

No comments: