stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, October 07, 2012

SPB : E&N at bangsar

assalamualaikum, syukur alhamdulillah firstly.

dengan apa yang ingin ditaip dan diceritakan, majlis bertandang ke rumah blah lelaki pula di bangsar, kuala lumpur, yang telah belangsung pada 06oktober2012*sabtu*


"selamat pengantin baru kak eryn & abg ajib"

semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicit ok. saya nak anak buah dari kalian berdua. hehe semoga TUHAN bersama hambanya. banyak-banyak bersabar dalam bekeluarga. sekarang saya tak ada geng nak gadoh, sebab kakak saya sudah jadi isteri orang. huhu. 

"saya rindu kakak saya"


family kami bertambah, tapi dalam gambar ini abah tiada disini oleh kerana kesihatan beliau. 
p/s: posing je tahu aku nie, tudung pon dah serabai. haha !


mak kepada kedua-dua pihak, anak bongsu dan anak no empat.




ALHAMDULILLAH SELESAI SUDAH MAJLIS KEDUA-DUA PIHAK.
DARI PEKAN KAPAR KE BANGSAR

--------------------------------------------------------------
_
_
_
_

selesai majlis ini, kami seBAS pergi jalan-jalan KLCC. makan angin disana sebentar. memang syok lah, sebab reramai pergi kan. 




No comments: