stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, November 06, 2012

finish @ pmc-sa 31oct.


assalamualaikum. salam 1 malaysia :)
mohon maaf atas blog ku ini tidak update sejak semenjak ini. oleh kerana tiada masa dan waktu untuk bersantai di ruang blog ini. harap semua follower masih ingati saya dan blog saya. 

hari ini saya nak share tentang kehidupan saya bekerja di PMC-Shah Alam. iaitu NIPPON PAINT seksyen22, saya telah bersama syarikat ini selamat empat bulan, yang telah bermula pada 2julai hingga 31oct. tamatnya saya kontrak di syarikat itu di bahagian admin marketing.

syukur alhamdulillah, saya tamatkan kontrak saya disitu dengan kenangan manis dan pengalaman baru menjadi admin. ALHAMDULILLAH. terima kasih warga PMC-SHAH ALAM. 

INSYAALLAH kita akan bertemu lagi. aminnnn

walaupun jangka masa saya bersama kakak-kakak di PMC-SHAH ALAM terasa singkat. tapi saya sudah mengenalinya macam sudah setahun bersama. semua kakak-kakak baik-baik sentiasa. semua bertolak ansur dan take care saya. dalam admin, saya paling tecik sekali by umur. hehe :)

meja saya ! :)
.
.
.
.
.
V


kenangan bersama meja ini banyak sangat. rindu no tempat sendiri, (213)
kenangan tinggal kenangan.


itu sahaja cerita yang sempat saya share untuk anda semua, ada sedikit gambar kenangan untuk hari terakhir di PMC-SHAH ALAM(NIPPON PAINT)




terima kasih kepada semua warga paint marketing shah alam(nippon paint) kerana sudi memberi peluang saya mencari ilmu di sana sebagai ADMIN selama 4bulan. jasa kakak-kakak semua akan dikenang sampai bila-bila. INSYAALLAH.

MADAM KOT
KAK PONI
MISS PHANG
KAK NOR
KAK DYLA
KAK SALMI
KAK YATI
KAK SHIDA
KAK HAMSIAH
KAK ZAI
KAK NADIA
KAK SHANTHA
KAK SUMATHI
EIKA
NISA
EN ROSLAN E
WAREHOUSE G5


No comments: